MYs helg


Hej kompisar! nu är jag hemma igen, det har varit mycket mysigt att åka upp till mormor och morfar och ha en riktigt slappar helg. Det mest spännande som hände var när mormor och morfars gulle gull älskligs inomhus katt smet ut genom fönstret imorse när mamma skulle vädra.

Har också gjort lite fynd på dollar$tore t.e.x det här snygga skalet och nagellacket på bilden, men även annan knas som bart simpsons plåster och nagellacks borttagning allt under 30 kr/st.


har en papparsbit under skalet eftersom jag störde mig något extremt på att man bara såg en bit av äpplet..hehe..


Kommentarer
Postat av: Nicole [ Foto & Vardag ]

Hej! Jag har tagit ett par annorlunda strandbilder, och jag skulle bli jätteglad om du kikade in och kommenterade vad du tyckte om dem :) Kram. ♥



http://twinstars.blogg.se/2012/may/fran-stranden.html#comment

2012-05-21 @ 15:21:25
URL: http://twinstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0