Nossa nossa




''Jösses, jösses.
så här kommer du döda mig. Åh om jag fångar dig. Herregud.
Om jag fångar dig. Smaskens smaskens.
Så här kommer du döda mig.
Åh om jag fångar dig. Herregud.
Om jag fångar dig. 

I Lördags på kalaset. Alla började dansa. Sen gick den snyggaste tjejen förbi mig.
Jag gick närmre och började säga:

Jösses jösses
så här kommer du döda mig. Åh om jag fångar dig. Herregud.
Om jag fångar dig. Smaskens smaskens.
Så här kommer du döda mig.
Åh om jag fångar dig. Herregud.
Om jag fångar dig. ''

 HELA TIDEN!
ASSÅ SERIÖST!?
TRODDE DET VA OM EN KATT O ETT BORTSPRUNGET KYLSKÅP!?!?!?!?

Ai se eu te pego - Michel Teló <-- så heter låten.
okej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0