om inbrottet



Brukar aldrig äns läsa framsidan på tidningen när den kommer men idag flög min syn och läste framsidan av en ren slump.. (om synen nu kan det). Har inte berättat så mycket om mitt inbrott så tänkte göra det nu. Det var nu i januari tror jag!?! aja iallafall..Jag var och spelade två matcher en söndags eftermiddag mellan kl 15-18, och mina päron var med och heja på. När vi kommer hem igen märker jag inte så mycket för det var inget är stökigt eller så bara mamma som huttrar något om att det är kallt (men det är de alltid i vår hus^^) så jag tänkte inge mer på det. Tills mamma upptäcker att massa lådor är utrivna i deras sovrum, då förstår hon att det har varit inbrott. vi upptäcker senare att hela våran altandörrs glasruta är bort plockad (så enkelt är det tydligen). Sen upptäcker vi alla som är borta.. bland annat, min iphone båda våra datorer, pappas plånbok en ps3 massa ps3 spel ett guldhalsband jag fick på min konfirmation osv.Senare kom polisen (mycket trevliga människor!) dem gick runt i snön och kolla fotspår och sånt, dom berättade lite om inbrott t.ex. att bara 2% tror jag det var av alla inbrott i sverige blir lösta. Dagen efter kom teknikerna dom kollade fingeravtryck men hittade inga spår..de var tydligen mycket skickliga yrkesrånare..Läskigt.





Kommentarer
Postat av: Saga- the biggest awesome blog

HEJ!

http://mylifeasjona.blogg.se/ har tackat ja! ;)



NU vill jag bara säga att jag skrev fel adress på den andra jag frågat... hehe :D

bloggen heter; http://elinagoescrazy.blogg.se/



Jag skrev craSy...

Hajj dåååh! :D :D :D :D :D :D :D :D

2012-04-03 @ 16:20:42
URL: http://cocoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0